<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> INTERNÍ VERZE [Úvodní stránka] Věcná část > Druh a rozsah ohrožení povodní > Přirozená povodeň na tocích > Sázek |
•v úseku ř.km 10,05–10,67 (od cestního propustku až po drobný levostraný přítok)
•v úseku ř.km 10,70–10,97 (nad přítokem až po železniční viadukt)
•v úseku ř.km 11,01–11,20
•v úseku ř.km 11,35 až do konce zájmového úseku.
•v úseku ř.km 10,05–10,83 (od cestní propustku až po ČOV)
•v úseku ř.km 11,00–11,26 (nad železničním viaduktem až pod silnici II.tř./213)
•kolem ř.km 11,32
•v úseku ř.km 11,65–12,30
Pro převod velkých vod jsou obecně problémem překážky nadměrně vzdouvající hladinu (mosty, mostky, lávky a propustky), nedostatečně kapacitní koryto a příliš pozvolný sklon dna.
Podrobněji jsou jednotlivé významné překážky průtoku uvedeny níže:
•v ř.km 10,050 betonový propustek
•v.ř.km 10,953 stupeň (h=1,05 m)
•v.ř.km 10,969 kamenný klenutý most
•v ř.km 10,991 železobetonový silniční most
•v ř.km 11,461 železobetonový silniční most
•v ř.km 11,898 betonový mostek
Kapacita koryta a objektů je překročena ve většině délky řešeného úseku toku. Pouze
•v úseku ř.km 10,83–10,97 na pravém břehu (ČOV nebude zaplavena)
•kolem ř.km 10,97 (železniční viadukt);
•kolem ř.km 11,29 (silniční most – silnice II.tř./213 Líbá-Luby)
•a na pravém břehu okolo ř.km 11,461 (silniční most) je břehová kapacita dostatečná.
stránka b_druh_prirozena_Sazek.htm aktualizována: 10.12.2024, publikována: 12.12.2024