<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> INTERNÍ VERZE [Úvodní stránka] Organizační část > Povinnosti členů PK města Kraslice > Odbor rozvoje a správy majetku města – vedoucí |
•podílí se na přípravě návrhů opatření předsedy PK k řešení povodňové situace;
•vede centrální evidenci škod na majetku města Kraslice při povodni;
•zabezpečuje náhradní ubytování formou tzv. „krizového ubytování“, které spadá do jeho působnosti (volné byty v majetku města, popřípadě jiné ubytovací prostory v majetku města – prostory ZŠ, spolupráce s odborem Správních věcí, obecním živnostenským úřadem);
•v případě potřeby zajišťuje uskladnění věcí, které byly např. v rámci evakuace odvezeny z ohroženého území (spolupráce s TSmK);
•vede přehled o přívodech a rozvodech elektro, plynu a telekomunikační sítě ve spravovaných objektech;
•provádí informování ostatních majitelů a správců elektro, plynu a telekomunikační sítě na území města Kraslice;
•plní další úkoly uložené předsedou PK.
stránka c_pk_sprava_majetku.htm aktualizována: 04.09.2025, publikována: 05.09.2025