Odbor rozvoje a správy majetku města – vedoucí

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

 INTERNÍ VERZE  [Úvodní stránka]  Organizační část > Povinnosti členů PK města Kraslice >

Odbor rozvoje a správy majetku města – vedoucí

podílí se na přípravě návrhů opatření předsedy PK k řešení povodňové situace;

vede centrální evidenci škod na majetku města Kraslice při povodni;

zabezpečuje náhradní ubytování formou tzv. „krizového ubytování“, které spadá do jeho působnosti (volné byty v majetku města, popřípadě jiné ubytovací prostory v majetku města – prostory ZŠ – spolupráce s odborem Správních věcí, Obecním živnostenským úřadem);

v případě potřeby zajišťuje uskladnění věcí, které byly např. v rámci evakuace odvezeny z ohroženého území (spolupráce s TSmK);

vede přehled o přívodech a rozvodech elektro, plynu a telekomunikační sítě ve spravovaných objektech;

provádí informování ostatních majitelů a správců elektro, plynu a telekomunikační sítě na území města Kraslice;

plní další úkoly uložené předsedou PK.


Organizační část > Povinnosti členů PK města Kraslice > Odbor rozvoje a správy majetku města – vedoucí

   | tisk | nahoru |

stránka c_pk_sprava_majetku.htm aktualizována: 06.07.2023, publikována: 13.12.2024