Činnosti PK při jednotlivých SPA

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část >

Činnosti PK při jednotlivých SPA

Vyrozumění a varování členů PK a občanů je zabezpečeno pomocí systému SMS InfoKanál Cheb, e-mailu, telefonu a faxu – organizováno MÚ Cheb, Odborem Org – krizové řízení.

Podrobný postup při příjmu varování (výstrahy) od ČHMÚ:

Příjemce zprávy – pracovník Odboru VV – krizové řízení, jí přepošle tajemníkovi Povodňové komise, který zprávu (týká-li se tato možnosti vzniku povodně) zapíše do povodňové knihy a potvrdí její přijetí SMS, zpětným telefonátem nebo e-mailem.

Tajemník PK telefonicky vyrozumí také Městskou policii Cheb, předsedu povodňové komise, tajemníka MÚ.

Tajemník PK zprávu předá i dotčeným povodňovým komisím v ORP,

Předseda povodňové komise, po dohodě s tajemníkem PK, rozhodne o potřebnosti hlídkové služby, a o tom, které hlásné profily a kritická místa je potřeba hlídat.

Předseda povodňové komise, po dohodě s tajemníkem PK, rozhodne o případném varování občanů.

Hlídková služba zasílá hlášení e-mailem tajemníkovi povodňové komise, případně určené zapisovatelce. Hlášení obsahuje fotografie hlásného profilu (kritického místa), videoklipy okolí a text, ve kterém je uvedeno místo, datum a čas obhlídky a dále údaje důležité pro správné posouzení situace (rychlý vzestup hladiny, rychlý pokles teploty, …).

Veškerá hlášení a zprávy zapisuje tajemník povodňové komise (případně určená zapisovatelka) do povodňové knihy.


Organizační část > Činnosti PK při jednotlivých SPA

   | tisk | nahoru |

stránka c_cinnost.htm aktualizována: 06.12.2021, publikována: 07.10.2024