Odbor rozvoje a správy majetku města – vedoucí

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část > Povinnosti členů PK města Kraslice >

Odbor rozvoje a správy majetku města – vedoucí

podílí se na přípravě návrhů opatření předsedy PK k řešení povodňové situace,

vede centrální evidenci škod na majetku města Kraslice při povodni,

zabezpečuje náhradní ubytování formou tzv. „krizového ubytování“, které spadá do jeho působnosti (volné byty v majetku města, popřípadě jiné ubytovací prostory v majetku města – prostory ZŠ – spolupráce s odborem Správních věcí, Obecním živnostenským úřadem),

v případě potřeby zajišťuje uskladnění věcí, které byly např. v rámci evakuace odvezeny z ohroženého území (spolupráce s TSmK),

vede přehled o přívodech a rozvodech elektro, plynu a telekomunikační sítě ve spravovaných objektech,

provádí informování ostatních majitelů a správců elektro, plynu a telekomunikační sítě na území města Kraslice,

plní další úkoly uložené předsedou PK.


Organizační část > Povinnosti členů PK města Kraslice > Odbor rozvoje a správy majetku města – vedoucí

   | tisk | nahoru |

stránka c_pk_sprava_majetku.htm aktualizována: 06.07.2023, publikována: 07.10.2024