<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> [Úvodní stránka] Organizační část > Činnost a jednání povodňové komise > Pracovní štáb povodňové komise |
K operativnímu plnění úkolů může povodňová komise města Loket po dohodě s příslušnými orgány a organizacemi zřídit svůj pracovní štáb.
Vedoucím pracovního štábu je tajemník komise. Členy pracovního štábu jmenuje operativně předseda komise.
Pracovní štáb povodňové komise města Loket je operativní a výkonnou složkou komise.
Při své činnosti zejména:
•soustřeďuje zprávy o povodňové situaci, posuzuje a vyhodnocuje její vývoj a připravuje souhrnné informace pro jednání povodňové komise,
•vyžaduje průběžné zprávy od správců vodních toků a majitelů ohrožených nemovitostí,
•připravuje a předkládá povodňové komisi návrhy potřebných opatření v celém rozsahu její působnosti,
•zajišťuje a kontroluje provedení přijatých opatření v terénu a podle pokynů povodňové komise provádí v terénu jejich koordinaci,
•zabezpečuje další činnosti, k nimž je povodňovou komisí pověřen.
stránka c_pk_stab.htm aktualizována: 15.07.2021, publikována: 07.10.2024