Pracovní štáb povodňové komise

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část > Činnost a jednání povodňové komise >

Pracovní štáb povodňové komise

K operativnímu plnění úkolů může povodňová komise města Loket po dohodě s příslušnými orgány a organizacemi zřídit svůj pracovní štáb.

Vedoucím pracovního štábu je tajemník komise. Členy pracovního štábu jmenuje operativně předseda komise.

Pracovní štáb povodňové komise města Loket je operativní a výkonnou složkou komise.

Při své činnosti zejména:

soustřeďuje zprávy o povodňové situaci, posuzuje a vyhodnocuje její vývoj a připravuje souhrnné informace pro jednání povodňové komise,

vyžaduje průběžné zprávy od správců vodních toků a majitelů ohrožených nemovitostí,

připravuje a předkládá povodňové komisi návrhy potřebných opatření v celém rozsahu její působnosti,

zajišťuje a kontroluje provedení přijatých opatření v terénu a podle pokynů povodňové komise provádí v terénu jejich koordinaci,

zabezpečuje další činnosti, k nimž je povodňovou komisí pověřen.

 


Organizační část > Činnost a jednání povodňové komise > Pracovní štáb povodňové komise

   | tisk | nahoru |

stránka c_pk_stab.htm aktualizována: 15.07.2021, publikována: 12.11.2023