Organizace povodňové služby města Cheb

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

 INTERNÍ VERZE  [Úvodní stránka]  Organizační část >

Organizace povodňové služby města Cheb

Stanoviště Povodňové komise města Cheb je na Městském úřadě Cheb, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb – kanceláře oddělení životního prostředí a zasedací místnost v mezipatře.

Záložním stanovištěm Povodňové komise města Cheb je HZS KK, ÚO Cheb.

Dokumentace Povodňové plánu města Cheb je uložen na oddělení životního prostředí.

Doporučené vybavení pracoviště Povodňové komise města Cheb

Na oddělení životního prostředí v kanceláři 24 u tajemníka PK je k dispozici:

Povodňový plán, Povodňová kniha, PC

navigace GARMIN

digitální fotoaparát

klíče od elektrocentrály, která je uložena v objetu v Hradební ul.

fax
 

V zasedací místnosti v mezipatře je k dispozici:

notebook

dataprojektor

plátno

tabule FLIPCHART na stojanu.

 

 

hmtoggle_arrow1Cheb

 

 

>Rámcový přehled úkolů povodňového orgánu města Cheb (v době mimo povodeň)

>Rámcový přehled úkolů skupin a povinnosti členů Povodňové komise města Cheb (v době povodně a po povodni)

>Dle rozhodnutí předsedy PK spolupracují s povodňovou komisí

>Zákonné povinnosti povodňového orgánu a dalších účastníků ochrany před povodněmi

>Povodňové orgány - obecně

>Povinnosti povodňového orgánu města

>Povinnosti správce povodí

>Povinnosti správce vodních toků

>Povinnosti vlastníků vodních děl

>Vlastníci pozemků a staveb, které se nacházejí v záplavovém území nebo zhoršují průběh povodně

>Náklady na opatření na ochranu před povodněmi


Organizační část > Organizace povodňové služby města Cheb

   | tisk | nahoru |

stránka c_org_ps.htm aktualizována: 09.12.2024, publikována: 12.12.2024