Činnost a jednání povodňové komise

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

 INTERNÍ VERZE  [Úvodní stránka]  Organizační část >

Činnost a jednání povodňové komise

Činnost a způsob jednání komise jsou dány zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a vnitřními předpisy úřadu městyse.

Povodňovou komisi zřizuje a členy povodňové komise jmenuje rada městyse. Funkci předsedy PK vykonává ze zákona starosta městyse. Povodňová komise je složena ze zástupců městyse a organizací v městysi, které jsou způsobilé k provádění opatření, popřípadě pomoci při ochraně před povodněmi.

Komise se schází k projednání potřebných opatření podle povodňové situace, jakož i mimo období povodní ohrožujících její správní území, k projednání organizačních a jiných závažných otázek souvisejících se zabezpečováním ochrany před povodněmi. Komisi svolává a jednání řídí její předseda z vlastního podnětu, z podnětu některého z členů povodňové komise, na žádost povodňové komise ORP Sokolov nebo Karlovarského kraje.

Sídlem komise je Úřad městyse Svatava. v případě zaplavení bude sídlo přesunuto do Mateřské školy Podlesí.

Povodňová komise a její jednotliví členové jsou svoláváni dle potřeby a uvážení starosty městyse prostřednictvím mobilních telefonů.

Jednání komise se svolává alespoň 1× ročně, a to nejpozději do 30.11. běžného roku. Na těchto (mimopovodňových) jednáních se prověřují přípravná opatření, zejména:

stav povodňového plánu správního obvodu městyse,

organizační a technická připravenost, včetně spojení,

podněty k realizaci potřebných opatření v zájmu ochrany před povodněmi,

vyhodnocení činnosti v uplynulém období a projednání závěrů povodňových prohlídek,

medializace povodňové problematiky, informování občanů.
 

 

hmtoggle_arrow1Svatava

 

 

 


Organizační část > Činnost a jednání povodňové komise

   | tisk | nahoru |

stránka c_pk_cinnost.htm aktualizována: 15.08.2024, publikována: 07.10.2024